Art direction
Kanzelsberger – Vizuální Kampaň Transport Media
která modernizovala vizuální komunikaci jednoho z největších českých knihkupectví, efektivně oslovila čtenáře v pražském metru a získala prestižní ocenění Louskáček.
Rok :
2016
Kategorie :
Transport design
Klient :
Kanzelsberger
Délka trvání :
3 týdny



Zadání :
Zadáním bylo vytvořit moderní, svěží vizuální komunikaci pro jedno z největších českých knihkupectví Kanzelsberger. Cílem bylo primárně oslovit a zaujmout široké spektrum čtenářů v rušném prostředí města, s klíčovým důrazem na reklamu v dopravních prostředcích (Transport Media). Mým cílem jako Art Directorky pro agenturu Saatchi&Saatchi Praha bylo navrhnout ucelený vizuální systém, který by odrážel bohatost, rozmanitost a atmosféru jednotlivých knižních žánrů.



Výzva :
Výzva spočívala v tom, jak vizuálně uchopit a modernizovat klíčový claim knihkupectví "Knihy po všech stránkách" a přenést ho do efektivní venkovní komunikace. Klíčové bylo strategické zjištění: lidé se identifikují spíše s žánrem ("čtu horory," "drama") než s obecným pojmem "kniha". Bylo nutné vytvořit takový vizuální systém, který by dokázal konzistentně a srozumitelně komunikovat atmosféru každého knižního žánru a zároveň zůstat jednotný pod značkou Kanzelsberger.






Proces :
Abych se hlouběji ponořila do atmosféry žánrů a našla vizuální řešení, zvolila jsem fyzický, hmatatelný přístup: pracovala jsem s reálnými knížkami, které jsem tematicky rozdělovala a vytvářela žánrově specifické vizuální moodboardy. Tento proces zajistil autentickou inspiraci pro tvorbu vizuálních pravidel kampaně. Výsledné vizuály vznikaly ve skvělé týmové spolupráci s fotografem Bohoušem Pospíšilem, grafickým designérem Miroslavem Roubíčkem a copywriterem Danem Frišem, to vše pod vedením kreativních ředitelů (Petr Vlasák a Richard Stiebitz).
Výsledek :
Vizuální kampaň byla obrovsky úspěšná. Podařilo se navrhnout moderní a nadčasový vizuální styl, který byl velmi dobře přijat veřejností i odbornou komunitou. Kampaň si získala prestižní ocenění Louskáček v sekci Transport Media za nejefektivnější nasazení a vizuální provedení v pražském metru. Tato práce se stala jasným důkazem, že odvážný vizuální koncept a fyzická práce s produktem se v reklamním průmyslu vyplácí.






další projekty
Art direction
Kanzelsberger – Vizuální Kampaň Transport Media
která modernizovala vizuální komunikaci jednoho z největších českých knihkupectví, efektivně oslovila čtenáře v pražském metru a získala prestižní ocenění Louskáček.
Rok :
2016
Kategorie :
Transport design
Klient :
Kanzelsberger
Délka trvání :
3 týdny



Zadání :
Zadáním bylo vytvořit moderní, svěží vizuální komunikaci pro jedno z největších českých knihkupectví Kanzelsberger. Cílem bylo primárně oslovit a zaujmout široké spektrum čtenářů v rušném prostředí města, s klíčovým důrazem na reklamu v dopravních prostředcích (Transport Media). Mým cílem jako Art Directorky pro agenturu Saatchi&Saatchi Praha bylo navrhnout ucelený vizuální systém, který by odrážel bohatost, rozmanitost a atmosféru jednotlivých knižních žánrů.



Výzva :
Výzva spočívala v tom, jak vizuálně uchopit a modernizovat klíčový claim knihkupectví "Knihy po všech stránkách" a přenést ho do efektivní venkovní komunikace. Klíčové bylo strategické zjištění: lidé se identifikují spíše s žánrem ("čtu horory," "drama") než s obecným pojmem "kniha". Bylo nutné vytvořit takový vizuální systém, který by dokázal konzistentně a srozumitelně komunikovat atmosféru každého knižního žánru a zároveň zůstat jednotný pod značkou Kanzelsberger.






Proces :
Abych se hlouběji ponořila do atmosféry žánrů a našla vizuální řešení, zvolila jsem fyzický, hmatatelný přístup: pracovala jsem s reálnými knížkami, které jsem tematicky rozdělovala a vytvářela žánrově specifické vizuální moodboardy. Tento proces zajistil autentickou inspiraci pro tvorbu vizuálních pravidel kampaně. Výsledné vizuály vznikaly ve skvělé týmové spolupráci s fotografem Bohoušem Pospíšilem, grafickým designérem Miroslavem Roubíčkem a copywriterem Danem Frišem, to vše pod vedením kreativních ředitelů (Petr Vlasák a Richard Stiebitz).
Výsledek :
Vizuální kampaň byla obrovsky úspěšná. Podařilo se navrhnout moderní a nadčasový vizuální styl, který byl velmi dobře přijat veřejností i odbornou komunitou. Kampaň si získala prestižní ocenění Louskáček v sekci Transport Media za nejefektivnější nasazení a vizuální provedení v pražském metru. Tato práce se stala jasným důkazem, že odvážný vizuální koncept a fyzická práce s produktem se v reklamním průmyslu vyplácí.






další projekty
Art direction
Kanzelsberger – Vizuální Kampaň Transport Media
která modernizovala vizuální komunikaci jednoho z největších českých knihkupectví, efektivně oslovila čtenáře v pražském metru a získala prestižní ocenění Louskáček.
Rok :
2016
Kategorie :
Transport design
Klient :
Kanzelsberger
Délka trvání :
3 týdny



Zadání :
Zadáním bylo vytvořit moderní, svěží vizuální komunikaci pro jedno z největších českých knihkupectví Kanzelsberger. Cílem bylo primárně oslovit a zaujmout široké spektrum čtenářů v rušném prostředí města, s klíčovým důrazem na reklamu v dopravních prostředcích (Transport Media). Mým cílem jako Art Directorky pro agenturu Saatchi&Saatchi Praha bylo navrhnout ucelený vizuální systém, který by odrážel bohatost, rozmanitost a atmosféru jednotlivých knižních žánrů.



Výzva :
Výzva spočívala v tom, jak vizuálně uchopit a modernizovat klíčový claim knihkupectví "Knihy po všech stránkách" a přenést ho do efektivní venkovní komunikace. Klíčové bylo strategické zjištění: lidé se identifikují spíše s žánrem ("čtu horory," "drama") než s obecným pojmem "kniha". Bylo nutné vytvořit takový vizuální systém, který by dokázal konzistentně a srozumitelně komunikovat atmosféru každého knižního žánru a zároveň zůstat jednotný pod značkou Kanzelsberger.






Proces :
Abych se hlouběji ponořila do atmosféry žánrů a našla vizuální řešení, zvolila jsem fyzický, hmatatelný přístup: pracovala jsem s reálnými knížkami, které jsem tematicky rozdělovala a vytvářela žánrově specifické vizuální moodboardy. Tento proces zajistil autentickou inspiraci pro tvorbu vizuálních pravidel kampaně. Výsledné vizuály vznikaly ve skvělé týmové spolupráci s fotografem Bohoušem Pospíšilem, grafickým designérem Miroslavem Roubíčkem a copywriterem Danem Frišem, to vše pod vedením kreativních ředitelů (Petr Vlasák a Richard Stiebitz).
Výsledek :
Vizuální kampaň byla obrovsky úspěšná. Podařilo se navrhnout moderní a nadčasový vizuální styl, který byl velmi dobře přijat veřejností i odbornou komunitou. Kampaň si získala prestižní ocenění Louskáček v sekci Transport Media za nejefektivnější nasazení a vizuální provedení v pražském metru. Tato práce se stala jasným důkazem, že odvážný vizuální koncept a fyzická práce s produktem se v reklamním průmyslu vyplácí.








