Art direction

Kanzelsberger – Vizuální Kampaň Transport Media

která modernizovala vizuální komunikaci jednoho z největších českých knihkupectví, efektivně oslovila čtenáře v pražském metru a získala prestižní ocenění Louskáček.

Rok :

2016

Kategorie :

Transport design

Klient :

Kanzelsberger

Délka trvání :

3 týdny

Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.
Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.
Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.

Zadání :

Zadáním bylo vytvořit moderní, svěží vizuální komunikaci pro jedno z největších českých knihkupectví Kanzelsberger. Cílem bylo primárně oslovit a zaujmout široké spektrum čtenářů v rušném prostředí města, s klíčovým důrazem na reklamu v dopravních prostředcích (Transport Media). Mým cílem jako Art Directorky pro agenturu Saatchi&Saatchi Praha bylo navrhnout ucelený vizuální systém, který by odrážel bohatost, rozmanitost a atmosféru jednotlivých knižních žánrů.

Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.
Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.
Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.

Výzva :

Výzva spočívala v tom, jak vizuálně uchopit a modernizovat klíčový claim knihkupectví "Knihy po všech stránkách" a přenést ho do efektivní venkovní komunikace. Klíčové bylo strategické zjištění: lidé se identifikují spíše s žánrem ("čtu horory," "drama") než s obecným pojmem "kniha". Bylo nutné vytvořit takový vizuální systém, který by dokázal konzistentně a srozumitelně komunikovat atmosféru každého knižního žánru a zároveň zůstat jednotný pod značkou Kanzelsberger.

Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.

Proces :

Abych se hlouběji ponořila do atmosféry žánrů a našla vizuální řešení, zvolila jsem fyzický, hmatatelný přístup: pracovala jsem s reálnými knížkami, které jsem tematicky rozdělovala a vytvářela žánrově specifické vizuální moodboardy. Tento proces zajistil autentickou inspiraci pro tvorbu vizuálních pravidel kampaně. Výsledné vizuály vznikaly ve skvělé týmové spolupráci s fotografem Bohoušem Pospíšilem, grafickým designérem Miroslavem Roubíčkem a copywriterem Danem Frišem, to vše pod vedením kreativních ředitelů (Petr Vlasák a Richard Stiebitz).

Výsledek :

Vizuální kampaň byla obrovsky úspěšná. Podařilo se navrhnout moderní a nadčasový vizuální styl, který byl velmi dobře přijat veřejností i odbornou komunitou. Kampaň si získala prestižní ocenění Louskáček v sekci Transport Media za nejefektivnější nasazení a vizuální provedení v pražském metru. Tato práce se stala jasným důkazem, že odvážný vizuální koncept a fyzická práce s produktem se v reklamním průmyslu vyplácí.

Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.

další projekty

Art direction

Kanzelsberger – Vizuální Kampaň Transport Media

která modernizovala vizuální komunikaci jednoho z největších českých knihkupectví, efektivně oslovila čtenáře v pražském metru a získala prestižní ocenění Louskáček.

Rok :

2016

Kategorie :

Transport design

Klient :

Kanzelsberger

Délka trvání :

3 týdny

Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.
Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.
Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.

Zadání :

Zadáním bylo vytvořit moderní, svěží vizuální komunikaci pro jedno z největších českých knihkupectví Kanzelsberger. Cílem bylo primárně oslovit a zaujmout široké spektrum čtenářů v rušném prostředí města, s klíčovým důrazem na reklamu v dopravních prostředcích (Transport Media). Mým cílem jako Art Directorky pro agenturu Saatchi&Saatchi Praha bylo navrhnout ucelený vizuální systém, který by odrážel bohatost, rozmanitost a atmosféru jednotlivých knižních žánrů.

Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.
Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.
Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.

Výzva :

Výzva spočívala v tom, jak vizuálně uchopit a modernizovat klíčový claim knihkupectví "Knihy po všech stránkách" a přenést ho do efektivní venkovní komunikace. Klíčové bylo strategické zjištění: lidé se identifikují spíše s žánrem ("čtu horory," "drama") než s obecným pojmem "kniha". Bylo nutné vytvořit takový vizuální systém, který by dokázal konzistentně a srozumitelně komunikovat atmosféru každého knižního žánru a zároveň zůstat jednotný pod značkou Kanzelsberger.

Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.

Proces :

Abych se hlouběji ponořila do atmosféry žánrů a našla vizuální řešení, zvolila jsem fyzický, hmatatelný přístup: pracovala jsem s reálnými knížkami, které jsem tematicky rozdělovala a vytvářela žánrově specifické vizuální moodboardy. Tento proces zajistil autentickou inspiraci pro tvorbu vizuálních pravidel kampaně. Výsledné vizuály vznikaly ve skvělé týmové spolupráci s fotografem Bohoušem Pospíšilem, grafickým designérem Miroslavem Roubíčkem a copywriterem Danem Frišem, to vše pod vedením kreativních ředitelů (Petr Vlasák a Richard Stiebitz).

Výsledek :

Vizuální kampaň byla obrovsky úspěšná. Podařilo se navrhnout moderní a nadčasový vizuální styl, který byl velmi dobře přijat veřejností i odbornou komunitou. Kampaň si získala prestižní ocenění Louskáček v sekci Transport Media za nejefektivnější nasazení a vizuální provedení v pražském metru. Tato práce se stala jasným důkazem, že odvážný vizuální koncept a fyzická práce s produktem se v reklamním průmyslu vyplácí.

Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.

další projekty

Art direction

Kanzelsberger – Vizuální Kampaň Transport Media

která modernizovala vizuální komunikaci jednoho z největších českých knihkupectví, efektivně oslovila čtenáře v pražském metru a získala prestižní ocenění Louskáček.

Rok :

2016

Kategorie :

Transport design

Klient :

Kanzelsberger

Délka trvání :

3 týdny

Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.
Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.
Knihy uspořádané do tvaru šerifské hvězdy, jako úvodní vizuál westernové sekce.

Zadání :

Zadáním bylo vytvořit moderní, svěží vizuální komunikaci pro jedno z největších českých knihkupectví Kanzelsberger. Cílem bylo primárně oslovit a zaujmout široké spektrum čtenářů v rušném prostředí města, s klíčovým důrazem na reklamu v dopravních prostředcích (Transport Media). Mým cílem jako Art Directorky pro agenturu Saatchi&Saatchi Praha bylo navrhnout ucelený vizuální systém, který by odrážel bohatost, rozmanitost a atmosféru jednotlivých knižních žánrů.

Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.
Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.
Vizuál kampaně Kanzelsberger na reklamním nosiči v rušném prostředí metra.

Výzva :

Výzva spočívala v tom, jak vizuálně uchopit a modernizovat klíčový claim knihkupectví "Knihy po všech stránkách" a přenést ho do efektivní venkovní komunikace. Klíčové bylo strategické zjištění: lidé se identifikují spíše s žánrem ("čtu horory," "drama") než s obecným pojmem "kniha". Bylo nutné vytvořit takový vizuální systém, který by dokázal konzistentně a srozumitelně komunikovat atmosféru každého knižního žánru a zároveň zůstat jednotný pod značkou Kanzelsberger.

Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Aplikace vizuálu kampaně v interiéru knihkupectví Kanzelsberger (Point of Sale/POP).  Exportovat do Tabulek
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.
Koncepční vizuál Sci-fi sekce: Knihy levitující ve vzduchoprázdnu, stylizované jako vesmírná obloha.

Proces :

Abych se hlouběji ponořila do atmosféry žánrů a našla vizuální řešení, zvolila jsem fyzický, hmatatelný přístup: pracovala jsem s reálnými knížkami, které jsem tematicky rozdělovala a vytvářela žánrově specifické vizuální moodboardy. Tento proces zajistil autentickou inspiraci pro tvorbu vizuálních pravidel kampaně. Výsledné vizuály vznikaly ve skvělé týmové spolupráci s fotografem Bohoušem Pospíšilem, grafickým designérem Miroslavem Roubíčkem a copywriterem Danem Frišem, to vše pod vedením kreativních ředitelů (Petr Vlasák a Richard Stiebitz).

Výsledek :

Vizuální kampaň byla obrovsky úspěšná. Podařilo se navrhnout moderní a nadčasový vizuální styl, který byl velmi dobře přijat veřejností i odbornou komunitou. Kampaň si získala prestižní ocenění Louskáček v sekci Transport Media za nejefektivnější nasazení a vizuální provedení v pražském metru. Tato práce se stala jasným důkazem, že odvážný vizuální koncept a fyzická práce s produktem se v reklamním průmyslu vyplácí.

Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál Horor sekce: Knihy vyskládané jako hrobky na černé sametové látce s dýmovým efektem.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.
Koncepční vizuál pro sekci Cestopisy: Papírový obal knihy visící dolů, vizuálně evokující staženou kůži.

další projekty