Web Design
Terapie tmou - testovací web
Redesign webu zaměřeného na terapii tmou. Projekt propojuje vizuální princip přechodu do tmy s klidným a autentickým tónem komunikace, který odráží samotný zážitek pobytu ve tmě.
Rok :
2025
Kategorie :
Wellness & Health
Klient :
Terapie tmou
Délka trvání :
1 měsíc



Zadání :
Úkolem bylo vybrat existující projekt a vytvořit jeho redesign v rámci komunity Webdesignhero. Zvolila jsem téma terapie tmou – koncept, který přirozeně pracuje s přepínáním do tmavého prostředí, a tak se ideálně propojil s vizuální symbolikou „switchu“. Cílem bylo navrhnout novou podobu webu, která osloví klienta, zvýší důvěryhodnost i konverzi, a současně zachová klidnou, introspektivní atmosféru zážitku pobytu ve tmě.



Proces :
Začala jsem analýzou existujících webů a obsahem tématu. Na základě poznatků jsem si definovala zadání, cílovou skupinu i hlavní cíle webu. Protože šlo o one-page koncept, důraz byl na plynulém toku informací a přirozené návaznosti sekcí. Součástí procesu byla tvorba sitemapy, moodboardu, wireframu a návrh vizuálního směru.



Výzva :
Hlavní výzvou bylo najít konstrukční řešení, které uživateli hned v úvodu pomůže pochopit princip přepínání režimů („switch modu“) a umožní ho vyzkoušet přímo v hero sekci. Důležitou částí bylo i nalezení úvodního vizuálu, který vystihuje podstatu pobytu ve tmě. Po konzultaci s Ondřejem z Webdesignhero jsem textově směřovala k maximálně čistému a přímému vyznění — bez zbytečných omáček.
Výsledek :
Web působí osobně, klidně a autenticky. Nese tón, který návštěvníka nenásilně vede k zamyšlení nad vlastním prožitkem a překonáním obav ze vstupu do neznáma. Součástí je nezávislý rezervační a kontaktní formulář, který podporuje přirozenou konverzi bez nátlaku.V současnosti je projekt dostupný ve zkušební verzi ve Frameru (terapietmouubrna.framer.website) a připravuji se oslovit klienta s návrhem redesignu.
Rozšíření konceptu
Součástí návrhu bylo i vytvoření loga, které vystihuje princip terapie tmou – propojení tmy a světla, klidu a introspekce. Na něj navazuje návrh brandového merchu: minimalistické zápalky s logem, symbolicky propojující téma světla a tmy. Tento doplněk rozšiřuje vizuální identitu projektu a podporuje zapamatovatelnost značky i mimo online prostředí.






další projekty
Web Design
Terapie tmou - testovací web
Redesign webu zaměřeného na terapii tmou. Projekt propojuje vizuální princip přechodu do tmy s klidným a autentickým tónem komunikace, který odráží samotný zážitek pobytu ve tmě.
Rok :
2025
Kategorie :
Wellness & Health
Klient :
Terapie tmou
Délka trvání :
1 měsíc



Zadání :
Úkolem bylo vybrat existující projekt a vytvořit jeho redesign v rámci komunity Webdesignhero. Zvolila jsem téma terapie tmou – koncept, který přirozeně pracuje s přepínáním do tmavého prostředí, a tak se ideálně propojil s vizuální symbolikou „switchu“. Cílem bylo navrhnout novou podobu webu, která osloví klienta, zvýší důvěryhodnost i konverzi, a současně zachová klidnou, introspektivní atmosféru zážitku pobytu ve tmě.



Proces :
Začala jsem analýzou existujících webů a obsahem tématu. Na základě poznatků jsem si definovala zadání, cílovou skupinu i hlavní cíle webu. Protože šlo o one-page koncept, důraz byl na plynulém toku informací a přirozené návaznosti sekcí. Součástí procesu byla tvorba sitemapy, moodboardu, wireframu a návrh vizuálního směru.



Výzva :
Hlavní výzvou bylo najít konstrukční řešení, které uživateli hned v úvodu pomůže pochopit princip přepínání režimů („switch modu“) a umožní ho vyzkoušet přímo v hero sekci. Důležitou částí bylo i nalezení úvodního vizuálu, který vystihuje podstatu pobytu ve tmě. Po konzultaci s Ondřejem z Webdesignhero jsem textově směřovala k maximálně čistému a přímému vyznění — bez zbytečných omáček.
Výsledek :
Web působí osobně, klidně a autenticky. Nese tón, který návštěvníka nenásilně vede k zamyšlení nad vlastním prožitkem a překonáním obav ze vstupu do neznáma. Součástí je nezávislý rezervační a kontaktní formulář, který podporuje přirozenou konverzi bez nátlaku.V současnosti je projekt dostupný ve zkušební verzi ve Frameru (terapietmouubrna.framer.website) a připravuji se oslovit klienta s návrhem redesignu.
Rozšíření konceptu
Součástí návrhu bylo i vytvoření loga, které vystihuje princip terapie tmou – propojení tmy a světla, klidu a introspekce. Na něj navazuje návrh brandového merchu: minimalistické zápalky s logem, symbolicky propojující téma světla a tmy. Tento doplněk rozšiřuje vizuální identitu projektu a podporuje zapamatovatelnost značky i mimo online prostředí.






další projekty
Web Design
Terapie tmou - testovací web
Redesign webu zaměřeného na terapii tmou. Projekt propojuje vizuální princip přechodu do tmy s klidným a autentickým tónem komunikace, který odráží samotný zážitek pobytu ve tmě.
Rok :
2025
Kategorie :
Wellness & Health
Klient :
Terapie tmou
Délka trvání :
1 měsíc



Zadání :
Úkolem bylo vybrat existující projekt a vytvořit jeho redesign v rámci komunity Webdesignhero. Zvolila jsem téma terapie tmou – koncept, který přirozeně pracuje s přepínáním do tmavého prostředí, a tak se ideálně propojil s vizuální symbolikou „switchu“. Cílem bylo navrhnout novou podobu webu, která osloví klienta, zvýší důvěryhodnost i konverzi, a současně zachová klidnou, introspektivní atmosféru zážitku pobytu ve tmě.



Proces :
Začala jsem analýzou existujících webů a obsahem tématu. Na základě poznatků jsem si definovala zadání, cílovou skupinu i hlavní cíle webu. Protože šlo o one-page koncept, důraz byl na plynulém toku informací a přirozené návaznosti sekcí. Součástí procesu byla tvorba sitemapy, moodboardu, wireframu a návrh vizuálního směru.



Výzva :
Hlavní výzvou bylo najít konstrukční řešení, které uživateli hned v úvodu pomůže pochopit princip přepínání režimů („switch modu“) a umožní ho vyzkoušet přímo v hero sekci. Důležitou částí bylo i nalezení úvodního vizuálu, který vystihuje podstatu pobytu ve tmě. Po konzultaci s Ondřejem z Webdesignhero jsem textově směřovala k maximálně čistému a přímému vyznění — bez zbytečných omáček.
Výsledek :
Web působí osobně, klidně a autenticky. Nese tón, který návštěvníka nenásilně vede k zamyšlení nad vlastním prožitkem a překonáním obav ze vstupu do neznáma. Součástí je nezávislý rezervační a kontaktní formulář, který podporuje přirozenou konverzi bez nátlaku.V současnosti je projekt dostupný ve zkušební verzi ve Frameru (terapietmouubrna.framer.website) a připravuji se oslovit klienta s návrhem redesignu.
Rozšíření konceptu
Součástí návrhu bylo i vytvoření loga, které vystihuje princip terapie tmou – propojení tmy a světla, klidu a introspekce. Na něj navazuje návrh brandového merchu: minimalistické zápalky s logem, symbolicky propojující téma světla a tmy. Tento doplněk rozšiřuje vizuální identitu projektu a podporuje zapamatovatelnost značky i mimo online prostředí.









